ایمان-توکل-استقامت

بیان دیدگاه های شخصی در خصوص مسائل روز

ایمان-توکل-استقامت

بیان دیدگاه های شخصی در خصوص مسائل روز

بیان دیدگاه های شخصی در خصوص مسائل اجتماعی و سیاسی

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب پس از شرکت در انتخابات تاکید کردند : اولا خدای متعال را بر نعمت مردم سالاری و انتخابات و حضور مردم سپاس گذاری می کنم . این نعمت بزرگی است .

ایشان تصریح کردند : بحمدالله مردم ما هم شکرگذار این نعمت هستند ، چون می بینید که شرکت می کنند .

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به این که توصیه من این است که مردم هر چه بیشتر شرکت کنند ، خاطر نشان کردند : هرچه زودتر پای صندوق ها بیایند ، معتقدم کار نیک را بایستی در اول وقت آن انجام داد و تأخیر نباید انداخت و معتقدم انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است ، سرنوشت کشور دست آحاد مردم است که رئیس قوه مجریه را انتخاب می کنند ، به اهمیت این کار توجه کنند .

امام خامنه ای در ادامه اظهار داشتند : انتخابات شوراهای شهر و روستا هم مهم است ، زیرا کسانی انتخاب می شوند که خدمات شهری و روستایی را یعنی مسائل روزمره مردم را در اختیار دارند .

مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه مردم با شناخت شرکت کنند و این توصیه من به آحاد مردم است ، گفتند : از شما برادر عزیزمان و مسئولان صدا و سیما هم تشکر می کنم که زحمت می کشید و از حضرات خبرنگار هم تشکر می کنم که مسئول انجام مهم خبررسانی هستند .



  • ۹۶/۰۲/۲۹
  • سید ابراهیم میرپورفرد